måndag 5 maj 2008

Känslosam!

Jag är verkligen expert på att få mig själv att fälla en tår! Ligger i sängen och tittar på TV och apropå ingenting så börjar jag tänka på hur det skulle kännas att vara både blind och döv.... Och så tänkte jag att det enda jag skulle vilja göra, om jag var både blind och döv, var att kramas med Micke för annars så skulle jag vara så rädd eftersom jag inte skulle ha en aning om vad som hände runtomkring mig. Och så tänkte jag på att Micke skulle ta med mig till stallet och leda mig fram till Ojiji så att jag fick krama honom. Och så skulle jag borra in mitt ansikte i hans päls och Micke skulle skriva med sitt finger på min arm att jag var hos Ojiji, men det skulle jag redan veta för jag skulle känna igen honom även om jag inte kunde se och höra... Fy fan nu sitter jag här och bölar.....

Känslig idag tror jag...herre jösses vad är det med mig...

Inga kommentarer: