lördag 3 maj 2008

124:e

Vad tråkigt det är att blogga just nu!
Just nu är jag också inne i en hästig period - jag vill bara vara i stallet och rida och träna och dona och fixa hela tiden!
Cyklade med älsklingsvovven till Kungsnäs idag och tittade på tävling, LA:5. Oj vad tävlingssugen jag är nu! Såg flera ekipage som helt klart är på våran nivå=) så nästa år tänker jag banne mej tävla regionalt också! Det är ju så himla lite lokala tävlingar så även om det kostar lite mer så är det säkert värt det att få mer rutin!! LA kan vi väl för faaan rida!!! Nu ska jag sluta att vara så jäkla mesig!!!

Nu längtar jag bara tills jag får rida imorgon - han var riktigt fin vid tömkörning idag. Snart jäklar sitter galoppriuetter och byten och allt möjligt (vid tömkörnming alltså hihi)! Vänta bara!!!
Hoppas att jag kan prova hoppsadeln imorgon också!
Nu jäklar ska det bli nån ordning på torpet!!!

Inga kommentarer: