onsdag 19 mars 2008

Oboy!

Vilket vackert väder...Solen skiner idag!!! Oboy!! =)
Ledig idag skärtorsdag! Yvonne kommer och hämtar mig snart och så åker vi ut till stallet och rider och fotar! Det är lite kallt idag, men solen skiner som sagt så det ska nog gå bra! Himlen är knallblå!

Nu är påsken här och Micke och jag tänkte försöka ta oss iväg på bio ikväll. Men vilken film ska man se? Sweeney Todd verkar inte gå längre? Väldigt synd... Meet the Spartans verkar kul kanske? Parodi på alla dessa de gamlagrekerna-krigsfilmer som jag tycker att de finns alldeles för många av! Men är osäker på om det är en komedi i min smak?

Gah! Det slutar väl med att vi inte kan bestämma oss för vilken film vi vill se!

Nu ska jag gå och äta frukost i mitt soliga kök! =)

GLAD PÅSK så länge!


Inga kommentarer: