onsdag 26 mars 2008

En trevlig påsk...

..blev det! På skärtorsdagen fotade jag och Yvonne varandra när vi red. Tyvärr så var Ojiji jättespänd och ville inte alls vara fin! Några bilder:






Jag försökte att få honom på andra tankar och provade att busa lite - vilket resulterade i en ännu mer spänd häst! Suck... =)



På söndagen fick Denver följa med till stallet. Han älskar att följa med på ridturer! Och Ojiji tycker om honom också!!! Mamma och pappa var hos oss och vi käkade en hel del påskmat under lördagen!


Vi åkte upp till Östersund på söndagen och på måndagen hade vi en underbar dag på Storsjön med skidor och grillad korv!




Kvällen avslutades med mat och hockey på Olearys. Mycket trevligt!
Nu är det redan onsdag och vi är tillbaka i Sundsvall. Micke var ledig idag så vi gick en promenad och sedan tog vi årets första fika på altanen i solskenet.
Vi kikar lite efter fjällstugor på nätet och nu ska jag göra mat! Hej svejs!

1 kommentar:

Anonym sa...

hallå där gumman...vilka härliga bilder på pollen och dig ja det andra oxå men ändå=)..önskar jag hade någon som kunde ta bra bilder på min polle men jag får väl sätta mig där en heldag i hagen och knäppa en 300 kort så kanske man får ett bra man kan göra förstoring på....bra med digitalkamera=)....min polle var 3:a i går btw...kram maria