torsdag 13 mars 2008

Bloggsemester?

Många bloggare verkar ta det... Men inte jag! Jag har visserligen ingentig att skriva om mer än att jag har en del tentaångest inför imorgon... Konstigt nog inte så mycket ångest ändå? Kanske för att näringslära är intressant.... Jag pluggar inte så väldigt bra just nu - jag skriver ju här! Sitter och drömmer mig bort och längtar efter sommaren!!! Och så är jag så himla ridsugen! Gick ju inte att rida igår för det var sådant scheisse-väder!!! Men imorgon efter tentan, då jäklar ska jag åka ut till stallet direkt!!! Då ska vi träna PNH och rida och ha kul!!! Sitter också och tittar på lite bilder...
Ojiji i somras... Snygging!

Ojijis pappa Oldtimer xx!

Ojijis halvsyster (alltså samma pappa som ovan). (Eg. kan man inte kalla två hästar halvsyskon om de inte har samma mamma, men det struntar jag i!!! Denna är ju sååå fin!!! (Och väldigt lik Ojiji=)


Nä nu MÅSTE jag plugga vidare!!! Hemjärn och icke-hemjärn, monosackarider, enterohepatiska kretsloppet, Kalciumhomeostas, fenylalanin och bla bla... =)

Inga kommentarer: