onsdag 20 februari 2008

Shit pommesfrittes!

Den här bloggen är verkligen dötrist just nu... Själv avskyr jag bloggar med bara text och inga bilder. Jag skulle vilja lägga in massor av bilder, men jag har inga att lägga in! Man kan ju inte hålla på och lägga in en massa gamla bilder??? Kanske blir så tragisk att jag gör det snart... =)

Känns som om jag inte har någonting att skriva?
Imorgon ska jag spinna igen, trevligt!
På fredag ska jag på ljusparty, också trevligt!
På lördag ska jag jobba, nja....!
På söndag ska jag tvätta....Hmm...
På måndag åker jag till Umeå igen, trevligt!
På tisdag ska vi gå ut och äta, studenterna, mycket trevligt!

Micke och jag pratar en del om Thailand nu! Hoppas att vi kommer iväg! Ska in till Bittes granne någon dag och titta på kort, hon bjöd in mig idag när vi stod (eller jag satt på hästen) och pratade
om Thailand... Fick en del tips av henne, trevligt!! =)

Åh! Jag kan inte sluta läsa om LCHF, har verkligen fastnat för detta, tycker att det är väldigt intressant!!! Som jag tidigare nämnt har jag mina perioder där jag fastnar på olika sidor när jag surfar. Just nu är jag fast i LowCarbHighFat-träsket!! Har provat att äta så en del måltider och jag mår så bra!!! Gör det absolut inte för att jag vill gå ner i vikt för det behöver jag inte!!! Men jag är intresserad av det pga. mitt sockerberoende som jag faktiskt har, och som faktiskt dämpas när jag skippar kolhydraterna som omvandlas till socker i magen!!!

Väldigt intressant att prova på tycker jag, och jag har fått upp ögonen ännu mer för alla dessa hemska E-nummer (ffa. glutamaten i alla dess former) som finns i tex. buljongtärningar, vissa kryddor + massor av annat mat typ halvfabrikat (men det äter jag inte, så det är lugnt på den fronten), skräpmat, kinamat etc. you name it!!! BLÄ!!! Jag äter både skräpmat och kinamat ibland, men funderar starkt på att skippa först och främst kinamaten!!

Brukar gå in på:

Annika Dahlqvists blogg

Bitten Jonssons sida

Kostprogram med tips

LCHF-förklaring

Kolhydrater i fokus- mycket recept!

Mfl...

Nu får det vara nog! Har en hård dags plugg framför mig när jag sovit. Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Din blogg är inte alls tråkig, å visst är det kul med bilder men man kan ju inte lägga upp bilder för sakens skull då är det inte så kul längre, låter jättehärligt med thailand. Vi planerar lite smått en utlandsresa nästa sommar, vill åka när kidsen är lite större=)