måndag 18 februari 2008

Klippstugan

Igår gick jag och Micke upp till klippstugan i Kovland och grillade korv. Sedan kom Elisabeth och Leif också dit. Det var lite disigt väder först, men det sprack upp en stund sen och blev riktigt soligt och härligt där uppe på berget. Dock var jag lite trött efter att ha jobbat mycket, och sent blev det på lördagen dessutom. Det var väldigt mysigt att komma ut i alla fall!

Eftersom Micke och jag inte hade träffats sen i tisdags så tog vi och hyrde film och köpte mat efter grillningen, och åkte hem och åt, badade och myste framför filmen. Den var bra! "Bristande bevis" med Anthony Hopkins som är en läskigt duktig skådis!

Ikväll ska jag jobba igen, har tvättstugan nu och MÅSTE skriva mera på vitaminerna som aldrig kommer att bli klara annars! Ska ju ha en redovisning om detta nästa vecka, så det vore ju fint om jag kunde få tummen ur och sätta igång!

Igår pratade jag med Christina som kommer att vara min handledare på VFU:n (praktiken) som jag ska ha på Lidens skola. Hon verkar jättegullig och jag ser verkligten fram emot att få komma dit upp! Då får man kanske lite inblick i vad Micke gör på dagarna också! =)

Nä! Nu! Dags att... hitta på en massa ursäkter för att inte skriva om vitaminerna på grund av lathet....!

Inga kommentarer: