torsdag 28 februari 2008

Plugg plugg...

Hela veckan! Vi hade ett givande eneergiseminarium igår, och laborerade med ägg och mejeriprodukter idag! Jättekul! Var också på en jättebra föreläsning i tisdags som handlade om hållbar utveckling, väldigt intressant...

Har även hunnit med middag och vin, i tisdags var vi ut och åt alla på kursen, och i onsdags träffade jag på min gamla vän Fia och blev bjuden på middag hemma hos henne! (Och vin hihi).

Nu har jag precis slutat efter en hård dag och nu måste jag faktiskt plugga lite mer! Funderar på om jag ska sitta kvar på skolan och plugga eller om jag ska åka till boendet och plugga.... Har ju tenta om två veckor så nu måste jag sätta igång på allvar....

Lika trevligt här uppe denna gången, men lite mer snö och storm tyvärr....

Imorgon åker jag hem, och det ska bli skönt faktiskt! På lördag blir det 4-års kalas hos Clara (grattis i efterskott föresten!)... I helgen är jag ledig och ska bara ta det lugnt och njuta.... Jag vill bara vara HEMMA!!! ( och i stallet förstås=)

Hejdå!

Inga kommentarer: