söndag 3 februari 2008

Måndag

Japp! Så var det måndag morgon och jag ska precis börja med min näringsberäkning etc.
I lördags var det mycket trevligt! Vi käkade en supersmaskig renfile och drack gott vin på Stadshuset, och helt plötsligt satt Petter och co. vid bordet bredvid oss! Han skulle uppträda senare under kvällen, och självklart passade vi på att kika på uppträdandet! De var väldigt duktiga! Men de kunde inte gå bakom scenen så när Petter skulle hämta sig mellan låtarna så fick han stå ute vid entrén och garderoberna... Så man fick ju verkligen se honom på nära håll...Inte för att det är något speciellt, han är ju bara en vanlig människa. Men en kändis är han i alla fall!

Jag och Micke hade i alla fall jättekul när vi dansade och diggade till Petter! Vi har alltid så kul när vi går ut tillsammans, det måste vi göra oftare!

Igår tog jag och Johanna en lite längre tur med hästarna, och det var så trevligt så! Längtar tills i eftermiddag när jag ska få åka ut och rida igen=) Pållen är ju så fin nu, speciellt i galoppen=)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: