fredag 15 februari 2008

Jobb jobb

Händer inte så mycket nu...Jobbar mycket denna veckan...
Jag och Micke hade en mindre lyckad alla hjärtans dag - vi såg inte varandra på hela dagen! Jag började jobba kl. 16 och han kom hem kl. 17.
Jobbar från kl. 15 idag och samma visa blir det imorgon. På söndag är jag ledig!
Nu måste jag städa och skriva mer om vitaminer. Ska också skriva in mitt protokoll på datorn om hur surdegsbrödet blev som jag bakade igår. Gott! Hann med bullar också! Gott gott! =)
Kan inte åka till stallet idag, usch vad tråkigt det känns. Ojiji var ju lite dålig efter att han och Scharino ätit grus i hagen, knäppisarna! Igår verkade båda dock må fint, så jag slipper vara orolig. Ojiji och Scharino är Grabbarna grus, minst sagt!! =)
(Och Cheyenne och Nokke ser ut som helan och halvan där de går i andra hagen) =)
I morgon får jag åka till stallet, jippie!

Ett osammanhängande inlägg, känner mig ganska så osammanhängande också...=)

Trevlig helg!

Inga kommentarer: