onsdag 5 december 2007

Nu blommar det!

Jösses amalia! Det otroliga har hänt! Jag har fått något att blomma! Detta har aldrig hänt förut. Alla växter med någon form av blomma dör annars i mina händer. Det här är helt fantastiskt och måste nästan firas.
Synd bara att den jäkeln var rosa. Jag ville ju ha en vit. Kanske får åka och köpa en till, och då ska jag kolla att jag får med mig rätt hem!


Red en tur med älskade pålle igår, och det var jättehärligt! Han var så pigg och glad och ville inte ens vända när vi skulle bege oss hemåt. Det är väldigt ovanligt!

Hej fölis!

Tjockisen tar alla chanser till att leta MAT!

Fina lilla prupp!

Här är ett kort taget med samma mobilkamera men i somras! Nästan på exakt samma ställe också. Mycket finare i sommarskrud. Och lättare att knäppa kort när det är ljusare.
Nä, nu måste jag sätta igång att plugga. Vet bara inte i vilken ände jag ska börja. Har minst fyra saker som jag måste få ordning på. Suck! Men skönt att vara hemma idag, ska åka och handla lite sen och försöka få till några lussekissar. Jag känner verkligen julen i luften nu och vill helst bara vara ledig och julpyssla, baka och lyssna på julmusik. Kanske blir snart det med.
Micke jobbar över ikväll, så jag kan i lugn och ro åka till stallet senare. =)
Hej så länge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder!

nina sa...

nja... det tycker jag väl ändå inte...skitmobilkamera! =)