torsdag 11 oktober 2007

Tant Brun

Är jag nu...

Har någon sett mitt Vichy läppbalsam? Det är spårlöst försvunnet och jag är verkligen beroende! Använder Klöver vaseline tillfälligt, men det funkar inget bra. Vill inte behöva gå över till Lypsyl igen, mår inget bra då!!! Hjälp!!!

Läste i ST om situationen i Afghanistan. ST skriver att regeringen avråder svenskar från att åka till Afghanistan, medan migrationsverket i Sverige vill skicka tillbaka afghaner.

Vet en afghan som är utvisningshotad. Han blir utnyttjad här i Sverige genom att ingen vill låta honom jobba vitt. Han har inget att sätta emot, och nu blir han kanske skickad till sitt hemland där han blir förföljd. Han har överklagat och jag hoppas verkligen att denna snälla kille får stanna! Hoppas hoppas hoppas!!!!!!

3 kommentarer:

Helen sa...

tjusigt:)

nina sa...

tacksåmycket=)

Hillson sa...

Härligt gumman!man kan ju bara inte sluta förundras över dig,du har talang hot babie:).Puss min vackra dam.