söndag 14 oktober 2007

Helg i Östersund...

Där det hade kommit lite snö och det var KALLT när jag anlände på fredagen.


Träffade William och hans mamma Carro på lördagen. En busig sötnos som gärna ville vara med på kort! Det var så skoj att träffa dem!



Gulleplutt!












Åkte sedan till Ås med min andra kompis Karro för att rida en sväng. Så här fin utsikt har hästarna från hagen. Synd att det var så tråkigt väder bara, lite sol hade inte skadat!


Jag och Karros häst Bebop. Han var pigg och lite på tårna, men väldigt rolig att rida och galoppen var i klass med Ojijis! =) Vi hade jättekul på hemliga ängen=)


Karro på hennes söta hingst Apple Jack. Helt otroligt duktig, fjärde gången hon red honom och han uppförde sig som om han aldrig gjort annat än att vara ute på tur! Det ska bli väldigt kul att se dem på treårstestet nästa år! (Kan någon ge
mig fotolektioner???)

Sen så finns det en som blir så glad att han håller på att krypa ur skinnet när jag kommer! Min älskade Denver. Vi var ute en sväng i snön på lördagen...


...och myste hemma på söndagen. Mjuka härliga hund som viftar på svansen så fort man tittar på honom!

Jag och syster Lisa. Minsta syster hade kärlekstrubbel och hade inte tid att vara med på bild. Jag hoppas att det löser sig!


Och så var det ju snälla mamma och pappa (som slapp vara med på bild)! De var lika underbara som vanligt och är så otroligt gulliga och omtänksamma!
Det var en trevlig helg, finns inte så mycket att skriva om det, och på söndagkväll var det skönt att komma hem till Micke och köpa thaimat och kramas.
Som sagt, mina fotokunskaper är inte mycket att hurra för, jag får träna vidare!

Inga kommentarer: