fredag 19 oktober 2007

Så bra!

http://www.tasteline.com/default.ns?strItemID=showRecipe&intChannelID=&lngRID=7199&tlfo=0

Det blev hur gott som helst! Med ekologiskt kött från Järkvissle! Jag är en verkligen en stjärna! (Men gjorde om receptet lite, hade inga svampinjoner, tyckte att det skulle vara mycket rödvin, inga små fåniga lökar (det har jag ju redan=) ) och sen koka två h) Å kladdkaka sen.....=)
................................................................................................
Är du klar att gå ner på stan? Jag är klar att gå ner på stan. Är du klar att möta sanningsdan? Som har byggts upp under så lång tid. Falling down efter hela mitt liv Vi går ner på stan

En gammal klasskamrat till mig, nej jag vill inte gå på återträff och återträffa dig! Och sen en gammal tjej som är gift och har barn nu, det var aldrig jag det var du, nej vi passade aldrig ihop För du passar inte ihop med nån, vi går ner på stan

Ner för backen Över torget Finkammen efter alla som gjort dig ont Jesus sa: vänd andra kinden Vända kinder är det enda som jag gjort vi går ner på stan

Hej du försvann en dag gamla vän Du fick en kille och ringde aldrig igen Förutom när han jobbar då kan det va fint Att ha middag bara tjejer dricka vin Prata om hur jobbigt det är och så, när två Hydman Vallien-glas går sönder på sommarstället Åååh! Vi går ner på stan

Ner för backen Över torget åh, jag älskar, älskar den här stan Rak i ryggen Drick champagnen Flanera över cykelvägen på sanningsdan på sanningsdan

Hej chefen du har rätt jag borde vara glad för jag får ryggbråck och 80 öre per dag och till julen får vi pennor med företagslogga på Håll min jacka Martin när jag börjar slå Djupa andetag så kan vi gå Vi går ner på stan

Ner för backen Över torget Finkammen efter alla som gjort dig ont Jesus sa: vänd andra kinden vända kinder är det enda som jag gjort Ner för backen Över torget åh, jag älskar, älskar den här stan Rak i ryggen Drick champagnen Flanera över cykelvägen på sannings, sannings, sannings, sanningsdan

..............................................................................................
Diggar den just nu....=)

Inga kommentarer: