onsdag 17 oktober 2007

Bloggar väl lite då.

Karln svarar ju ändå inte på tilltal.....Ser ju på fotboll!=) Och skriker "Come on greek"...Men det är ju Sverige-Nordirland??? Oj, nu gjorde gröningarna ett mål. M är kusligt tyst.....

Nyss hemkommen efter en trevlig tur med Johanna och Marie, och fina pållar såklart! Så trevligt med sällskap!

I morgon skall tentan lämnas in, hoppas att den duger!


Skulle faktiskt kunna tänka mig att vara DÄR just nu.

Och nu: En länk till Marie, (och alla andra som vill) som antydde att hon behöver mer opera i sitt liv idag! Här är min favorit- trudelutt! Höj volymen!!!

/http://www.youtube.com/watch?v=ONUCPKdGcrk

Tyvärr är jag inte kunnig nog till att få in videon i inlägget, fick bli en länk i stället. Suck och pust.

Nu är det dags för att natta, men det är fotboll i sovummet. Ännu mer suck. Och nu orkar jag inte läsa igenom det jag har skrivit, får hoppas att jag inte har gjort några slarvfel/stavfel. Jag är allergisk mot mina egna sådana. Ibland får jag blackout, hade en period i somras då jag bara skrev ordet lugn som lung. Tragiskt.

Natti natti!

Inga kommentarer: