söndag 26 juli 2009

En vecka...





Sötaste tröttaste Jiji=)
Yvonne fångade det på bild förra helgen! Förresten så Älskar han verkligen sin flugmössa! Han tycker att det är jätteskönt att slippa flugor i ögonen, är så nöjd när man tar på den, och jag trodde verkligen inte att denne känsliga man skulle gilla att få någonting på huvudet, men tji fick jag! =)
En hel vecka har gått sedan jag uppdaterade här. Vad har hänt?
Jag har varit ledig i sex dagar. De första 4 dagarna var jag så trött så jag trodde att jag var sjuk. Sov ca 10 h per natt samt 2 h på em varje dag. Sedan, efter 4 dygn med massor av sömn kvicknade jag till och mådde toppen!
Jag har tittat en hel del på TV, vilket inte är vanligt för att vara mig, men Caesar Milan och Miss Marple är ju himla bra!
Dessutom lyckades jag och Jiji med att klämma in hela TRE byten på diagonalen, hela 2
ggr! Det är minsann ingenting som går av för hackor! Han var så himla fin i galoppen i onsdags, vi kunde samla innan bytena, underbart!
Jiji fick återbesök av herr massör också, vet inte om jag skrev om första besöket, men då upptäcktes en massa låsningar i bakdelen, som löstes upp, och nu på återbesöket var det en enorm skillnad så det känns jättekul! Känner ju verkligen skillnad på hästen, hur skoj som helst!
Micke, som bara är i fjällen och snickrar på stugan, var hemma hela 2 nätter (!) i helgen, det var jättekul att få träffas=) Fick se bilder från bygget och de har ju verkligen kommit jättelångt! Kan ju faktiskt slänga in ett par bilder här sen!
Nu ska jag jobba i tre dagar, sen åker jag till Östersund några dagar, kanske blir det en yra på lördagen, vill ju se Everts tal! På torsdag var det prat om Storsjöbadet, blir det så, så ska jag åka rutschkana! Var så skoj sist!
Nu ska jag logga in på Savvyclub och titta på lite videos för inspiration. Det är verkligen helt fantastiskt vad mycket material man får tillgång till när man är med i Parelli-klubben! Rekommenderas, finns massor av bra dressyr-filmer etc. All natural, givetvis=)
Tjing!




Inga kommentarer: