måndag 6 juli 2009

Bildbomb!




















4 kommentarer:

Yvonne sa...

Ni var så himla fina!
Nu måste vi ta hoppbilder snart *ler*

Jag vill hoppa kombination med sista språnget HÖGT i halsring. Jag törs liksom hoppa högre om det är ett lågt hinder in, ett språng och sedan ett högt ut. Då kommer man liksom rätt ;-)

Kram kram

Joanna sa...

JÄKLAR vad han har blivit maffig Nina! Jätteroligt att se bilder på er. När kommer ni norröver (eller innåt landet iaf) och tävlar nått då?:-)

Joanna sa...

Haha alla har inte gångartshästar, själv har jag ju en fälttävlanshäst, så det var en klen ursäkt!;-) Vitesse och jag hade ju en plan för säsongen men så blev hon halt, och då gick luften helt enkelt ur mig. Men nu har vi tränat två gånger efter vilan och det känns inte helt omöjligt att vi hinner med någon start innan säsongen är slut. Men sen är ju mina nerver ett helt annat kapitel!

Joanna sa...

Ja det är ju den där galoppen som inte riktigt vill infinna sig, men jag lever på hoppet, det ska gå att lära även denna gamla hund att sitta!;-) Men på tävlingsbanorna får jag väl sikta in mig på att få storstryk av min egen lillasyster, det känns ju sådär! :-D