måndag 23 februari 2009

Tjohej

Yvonne var ju så snäll och fotade oss i lördags. Först tänkte jag att jag självklart skulle klä upp oss med vitt schabrak, lindor, finare kläder etc. Men sen tyckte jag att det bara skulle se dumt ut tillsammans med en lurvig och tussig vinterpäls och dessutom har jag ju bara gamla sunkiga kläder. Så det fick bli barbacka för att inte försöka ge ett seriöst intryck med de gamla sunkiga kläderna, inte ett dugg tillgjort, och inte rent på en fläck.
Undrar om man kan redigera bort snuskkläderna och lägga till tävlingsutrustning, sommarpäls etc, snygga till bakgrunden med sol och blå himmel och redigera bort bommarna så att det ser ut som om hästen travar så egentligen!?=) För han är faktiskt hur snygg som helst på denna bild!


Min lilla sötgröt.
Nästa gång vi fotar ska jag försöka snygga upp mig! =)


(men himla nyttigt med foton för man ser detaljer, tex stången som går igenom för mkt på vissa bilder, hade jag inte en aning om, samt mitt vänsterben som åker upp, hade jag inte heller en aning om...)
Nej fortsätta plugga nu...suck...

Inga kommentarer: