onsdag 4 februari 2009

Det var inte igår...

Men nu är jag här... för att sticka iväg igen!
Vi hade det mycket trevligt i Stockholm hos syster Lisa och Albin, massor av god mat och dryck, trevligt sällskap och vad kan man mer begära...










Vi var på en väldigt speciell bar på fredagen, med det mest groteska julpyntet (!) kvar ännu...


Denna mysiga tomte vakade över vårat bord! =)
Jag är en mycket trött människa nu, efter en helg med alldeles för lite sömn, och en halv vecka med jobb som jag inte riktigt är van vid och som gör mig rätt slö... Men det är kul och lärorikt att jobba med det man utbildar sig till, det är nu man lär sig, och det har gått bra i veckan!
Igår var jag och hämtade Clara och William på dagis/förskola sen var jag barnvakt i några timmar och fick sen träffa lilla hundvalpen som kom hem till dem. Ursöt och mjuuuk!
Imorgon är det en lång dag, från 07.00 till 23.30 kommer jag att vara på språng...
Fredag kväll jobba, lör träff med stalltjejerna, och söndag åker jag till Umeå för en mastodontvecka!!! Hoppas att någon av stalltjejerna (läs:Yvonne=) orkar ta hand om Jiji!
Men sedan är det bara en träff till i Umeå, så det känns okej.
Nyss såg jag ett av mina favvoprogram: Halv åtta hos mig, Helge Skoog är helt suverän och piggar upp som bara den! Nu när jag blev lite piggare så ska jag se Arga snickaren också.
Ojiji var kanonfin idag, och det är bara att inse att allting går sju mil bättre på kandaret! NÖJD!
Kram på dej nu ska jag slöa framför TV:n


Grattis minsta syrran som fyller 20 år imorgon!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart jag tar hand om Jiji!
Du kan vara lugn *ler*

nina sa...

Ängel!