torsdag 25 september 2008

Från igår

Vi är ju verkligen snygga!
Min fina pluttson och jag=)

Nu ska jag ner på stan och köpa stövlar på Åhlens, och byxor hoppas jag på att hitta också. Har längtat efter denna löning lääänge nu=)

Och så har jag ont i kroppen! Detta är så pinsamt! Var baby-vakt åt sötnosen Lukas i ca 1 h igår och gick omkring med babybjörn och bebis... Nu har jag träningsvärk som heter duga... Snacka om att ha svag kropp... Hela ryggen känner jag av, och i armarna - kom ju på mig själv med att gå runt och hålla upp Lukas...Hihi jag är nog den ende som får träningsvärk av detta...=) Men mysigt var det=)

hejdå så länge

3 kommentarer:

Anonym sa...

Detta kommer snart bli en hästblogg *sjunger* ;-)

Vad fina ni var! Lovar att se till att fota er snart när ni rider.

Kram!

Anonym sa...

Stackars dig, nu får jag dåligt samvete för att jag inte tog med vagnen. Gör det nästa gång. Fast lite rätt åt dig är det för du och Bitte körde med mig så jag knappt orkade gå min prommenad idag :-)
Ses till vecka, förhoppningsvis på onsdag. Ska bli så kul att höra/se hur det går.

nina sa...

Y: Ja jag hoppas ju verkligen att du vill fota oss nån dag=) puss

M: haha det kanske gick jämt upp då om båda har träningsvärk=)