söndag 6 juli 2008

Nu är det söndag kväll och Nina är trött! Blev ju gatufest igår också, men det blev betydligt lugnare än i torsdags=) Det var en mysig kväll, även om jag frös!
Idag har vi varit och tittat på fina fölis och kollat på ett hus/en gård som låg jättefint men tyvärr för öde för våran smak=)

Världens sötaste ju!!! Yvonne tog en massa fina bilder också - finns på www.nokke.se
Nu har vi käkat pizza och jag har hittat min absoluta favorit på Jop's!! Daniela! Men pesto, fårost, purjo och cocktailtomater!! Mumma!
Nu ska jag krypa till kojs och läsa en stund innan jag somnar! Imorgon blir det dressyträning om vädret tillåter - Ojiji börjar bli som en dröm att rida han med, så just nu känns det verkligen jätteskoj!
Och Yvonne sa att hon förmodligen hade tid att fota mig någon dag på ridbanan så det skulle vara jättekul! Att få lite fina (förhoppningsvis=) ridbilder, för det har jag så himla dåligt med!!!! Så det skulle vara jättesnällt av Vonnsan isåfall! =)
Kram och Godnatt, nu ska jag drömma om söta lilla fölbebis och om Ojiji och kanske lite om Scharino också=)


Inga kommentarer: