torsdag 17 juli 2008

Bloggtorka va re här...

Ja jag orkar helt enkelt inte skriva för det finns för mkt att skriva om - så då blir det kortslutning istället och jag orkar inte ens öppna bloggen...

Men Piteå-resan var väldigt lyckad i alla fall, bra väder och trevligt och många fina ställen som vi fick uppleva!!! Och jippie jag ska få några gamla fina möbler!! En fin soffa i trä som blir helt underbar!!!

Igår var vi och kikade på ett hus/gård opch priset var bra, avståndet till stan etc var bra men läget var inte riktigt vad vi vill ha - så man kikar vidare, vi har ju inte alls bråttom!!!

I helgen är jag leeeedig! Fre lör och sön! det har nog aldrig hänt förut! Så gissa vad jag ska spendera tiden på? HÄSTARNA!!! (Tävling nästa helg!) och Micke då, om han blir hemma=)

KRAM

Inga kommentarer: