tisdag 6 maj 2008

Vilken idiot!

Läste i tvtablån i morse om att det var någon konstnär som gjorde konstverk på djur som skulle visas i Arty. Jag antog att det var små oskyldiga lätta målningar som målades på ett djur som gick betade eller att det var målningar på låtsasdjur eller liknande. Råkade zappa till just detta program alldeles nyss och vet ni vad idiotkonstnären gör? Tatuerar grisar!!! Grisarna sövs ned och tatueras. Och idioten säger att ibland dör grisarna innan han har tatuerat klart...

Vad är det frågan om här? Nu är jag så arg att jag kan gå i bitar!!! Man kan väl för fasen inte tatuera ett oskyldigt djur!!! Fy farao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men han låter grisarna dö av ålderdom istället för att bli skinka så en fullständig idiot tror jag inte han är

nina sa...

jasså men jag tycker ändå att han är en idiot som söver ner små oskyldiga grisar och tatuerar dem!