söndag 16 mars 2008

Godis, glass, melodifestival, tricks och 1.20

Ja, så kan man nog sammanfatta helgen!! I lördags kom stallmaffian på besök och vi svullade en massa onyttigt och snackade skit och kikade på melodifestivalen. Mycket trevligt och jag hoppas att det blir av igen snart! De vore ju tråkigt om vi bara ska lyckas få till våra dejter en gång om året!

Idag åkte jag och Yvonne till stallet, red i skönt väder (äntligen!) och Yvonne hade kameran med sig så vi fotade varandra när vi trick-tränade lite med pållarna! Sedan åkte vi iväg till Färsta och kikade på en 1.20 - hoppning. Det var både flipp och flopp bland ekipagen, men kul att titta på, och jag vet ju helt klart hur jag inte vill uppföra mig och hur jag inte vill rida på en tävling efter att ha sett vissa ekipage!!!

Nu ser jag att Yvonne skickar mejl til mig med bilderna som togs idag - ska kika på dem och kanske lägga upp här sedan!! Sen åker Micke och jag iväg och hyr film och myser!!

Hej så länge!!

Inga kommentarer: