fredag 1 februari 2008

Nu har jag kommit hem...

...och vill redan tillbaka...Det har varit en väldigt trevlig vecka och jag känner mig så glad! Jag har lärt mig en hel del om mig själv och andra, inte bara genom Universitetet...

Och hur har jag kunnat missa denna underbara sång...?

...Your strength is so hard to find, I feel so much stronger now, the feeling´s alright. Your words make me whole again, those eyes cannot ever lie, you´re so divine

I´m not ever alone, you´re not ever alone

I´m head over heels goddess of mine, your curls touching my face and now I can fly

You brought my life back, The glory you found, I´m in deep debt, without you I wouldn´t survive

I´m not ever alone...

2 kommentarer:

Anonym sa...

välkommen hem gumman....åkte hem i torsdags jag då en föreläsnig var inställd på fredagen vilken innebar att vi bara skulle gå mellan 8-10 nog för att vi skulle ha torbjörn i drama men kände inte för att ensammen åka upp och leka lite=)....så idag har jag bara tagit det lungt..imorgon ska jag kanske rida min kille...=) haha..
nej men eftersom han är behandlad så är det bra om han kommer ut och skrittas lite och han är inte så bra på det med vagn bakom sig så jons får sig nog en prommis imorgon eftersom jag vägrar sticka ut själv...hoppas jag överlever=)...hörs något...puss puss

nina sa...

Hej hej! Tack=) Hoppas att det går bra att rida! Har varit ute en sväng nu på morgonen jag - härligt!! Ha det, så hörs vi i veckan..Kram