fredag 8 februari 2008

Hoppelihopp!!!

Idag var jag och Marie med pållarna till ridhuset. Jag och Ojiji hoppade och Marie försökte dressyra på sin "sengångare" =) Scharino var ganska så loj så de tog de lugnt. Jag provade att skutta ett språng med honom innan vi skulle rida hem, och det gick sådär! Han var inte så smidig...=) Men han såg fin ut bitvis i traven!
Ojiji var helt underbar idag! Avslappnad men ändå vaken, trevlig och hoppade bra som vanligt! =) Men det är fasen inte lätt alla gånger att hänga med i hans kattsprång! Vi hoppade liiite högre idag i alla fall!!! Jag är jättenöjd med honom, det var kul att han var så fin!!
Blev inga bilder, så jag slänger in en gammal bild:

Snart åker vi till Östersund, och jag längtar tills vi kommer fram! Vi får alltid så god mat och det finns fri tillgång på vin=)
Imorgon blir det kanske en sväng upp till Skidskytte-VM för att kika lite, och sedan blir det melodifestivalen (jag är världens melodifestival-freak) på kvällen. Micke, mamma och pappa vill säkert inte se det, så jag får väl sitta på övervåningen och glo själv då! =)

Trevlig helg!! Hoppas på finväder!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Nina
Du är så duktig på allting och verkar leva ett bra liv.
Det var kul att se Denver in action han är så härlig att vara med.
Kul att Micke åker skidor.Hoppas du hinner med en tur också.

Puss å Kram från Paps