lördag 17 november 2007

Okej!

Nu har jag fixat lite... Så nu borde vem som helst kunna lämna kommentarer här på bloggen! Fick ett tips från min smarta kompanjon Yvonne om detta!
Så nu vill jag ha KOMMENTARER!!! Men bara snälla....=)
Har ett annat problem också... Vill ju kunna infoga länkar där man kan välja vad det ska stå i länken... Har skickat en förfrågan till miin gamla klasskamrat Helen om detta problem! Hon är en erfaren bloggare! Ska ta och skaffa en länk till hennes fina blogg också, och till några andra... Ska bara ta reda på hur man gör... =)
Nu ska jag och Micke ner på stan en sväng och kolla på nån tapet och färg... Och ikväll blir det förmodligen bio!
Tjipp å hej!





2 kommentarer:

Anonym sa...

Jippie! Nu funkar det.
Lovar att låta kommentarerna flöda här nu... *skrattar*

nina sa...

vad bra! det ser jag fram emot=)