söndag 7 oktober 2007

O!

Hoppade några språng med O idag. Väldigt skoj! Han var mycket duktig. Men fy bubblan vad hemskt det är att hoppa i dressyrsadel. De fyra första bilderna är från film, därav kvalitéten. På hoppbilden ger jag eftergift genom att släppa tygeln mycket, istället för att gå fram med handen. Jag skyller på sadeln! Kanske lägger in ett par filmer i morgon, men är osäker på om jag vill förödmjuka mig själv så mycket just nu.




Anka på häst


Fina pålle.



Sedan var det dags för O att ha ridlektion med M. Det gick jättebra men det var längesedan jag skrattade så mycket som vid M:s försök till lättridning! (Han red med hjälm sedan vill jag bara tillägga).

Mina favoriter. Men du ska ha stödet på ytter, inte på inner, M!

3 kommentarer:

Helen sa...

jo, förudmjuka dig!! jag vill se:)

nina sa...

Men hörre dudu=) Du fattar väl ändå ingenting av hästar och ridning!? *S*

Helen sa...

hahaha näe inte ett dugg!!